Bas is een ervaren marketing & communicatie man en leidt Meer Impact. Alle projecten en klantcontacten lopen via Bas. Bas heeft 25 jaar ervaring, opgedaan bij toonaangevende marketinggerichte bedrijven zoals McDonalds, Gillette, Bosch, De Telefoongids& Goudengids (DTG), PostNL, SNS bank en Aegon. “Na veel te hebben geleerd bij deze mooie organisaties, heb ik besloten de opgedane kennis en ervaring in te gaan zetten voor mijn eigen, kleine bureau en daarmee MKB-ers te helpen met de promotie van hun bedrijf.
Afspraak maken“Waarom ik besloten heb de overstap te maken van loondienst bij grotere bedrijven naar het ondernemerschap en Meer Impact op te richten? Ik heb gemerkt dat ik een goede match heb met eigenaren van kleinere bedrijven. Omdat zij ondernemend en enorm betrokken zijn, er snel wordt geschakeld en hard en praktisch wordt gewerkt.
Dit sluit goed aan bij mijn persoonlijkheid: betrokken, enthousiast, nuchter, klantgericht, flexibel en praktisch. Ik ben een echt mensenmens met een realistische kijk en humor, iemand die werkt vanuit de klantbehoefte en altijd naar een concreet resultaat.
Verder biedt het ondernemerschap mij de mogelijkheid mijn eigen koers te bepalen en andere ondernemers te helpen. En dat geeft mij veel energie en voldoening!
Mensen zien mij als vernieuwend, gestructureerd, aardig, hulpvaardig en actief. Iemand die eerst goed nadenkt en dan -vooral- dingen goed en handig regelt.
Mijn kracht en passie liggen in het goed kunnen verplaatsten in de doelgroep en tijdig realiseren van zaken die daar goed bij aansluiten.
Ik ben 49, vader van twee heerlijke tienerdochters en woon samen met Nathalie in Voorburg. Omdat de meiden groter zijn blijft er naast het werk ook voldoende tijd over voor mijn hobby’s: fitness, skiën, reizen en gezellige dingen ondernemen met onze vriendenkring”.